sandrafransson88

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Sandra Fransson - 7 januari 2014 21:09

Nu är jag fruktansvärt trött på allt vad förkylningar heter! Dessa jäkla nyssningar, täppt näsa osv!!

Men främst är jag så otroligt trött på den eftersom mina barn verkar ha ärvt mitt kassa immunförsvar!! Alicia har haft två omgångar med krupphosta på bara några veckor och igår bar det iväg till jouren med Vilgot. Vi var rädda att även han var påväg att få krupp men hans lungor var rena. Dock har han massa slem i luftrören så han fickslemlösande hostmedicin utskrivet. Nu hoppas vi på att den här skiten lämnar oss ifred snart!!!

En stor del av kvällen i förrgår spenderade jag och Vilgot såhär, väl inpackade i täcke, filt och mössor, vid ett öppet fönster. Tänk vad mycket frisk och kall luft hjälper mot täta luftrör!!!



Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards