sandrafransson88

Alla inlägg under april 2014

Av Sandra Fransson - 30 april 2014 17:16

Idag är det 8 år sedan jag och min kära sambo bestämde oss för att bli "vi". 8 långa år! Men så fort dom har gått!! Och det händer ofta när jag tittar på honom att det pirrar till i magen och jag känner mig som den nyförälskade 18 åring jag var för 8 år sedan när det blev vi.
Mycket har hänt på våra 8 år tillsammans och visst har det varit kämpigt någon gång, men tillsammans är vi starka och vi har lyckats kämpa oss igenom det!! Och jag är så otroligt tacksam för allt det fina du ger och har gett mig! Inte minst våra två små huliganer till barn som är det finaste och mest fantastiska som finns i hela världen!! Jag älskar dig enormt mycket och hoppas verkligen att du vet hur mycket du betyder för mig!!!

Tack för dom jätte fina blommorna !!!

Av Sandra Fransson - 23 april 2014 19:03

Idag blir vår lille plutt redan 10 månader! 10 månader!! Herregud!! Han växer så det knakar!! Och varje dag hittar han på nya sätt att ta sig fram här i världen!
Aldrig trodde jag att min lilla närhetsberoende mamma gris skulle bli en sådan go liten gla skit som han är idag! Även om han fortfarande kan vara en riktig mamma gris ganska ofta ;)

Av Sandra Fransson - 12 april 2014 15:10

Det är bara att se sanningen i vitögat och inse att det är dags att ta tag i mig själv och leta reda på ett nytt jobb!
Men var f*n börjar man leta?! Och vad vill jag egentligen bli när jag blir stor?

Eller jag har nog rätt bra koll på vad jag vill jobba med. Jag gillar administration, jag gillar siffror och jag gillar serviceyrket. Så finns det något jobb där ute till mig där jag får vända lite papper, pilla med lite bokföring och ändå möta lite folk? ;)

Samtidigt är jag öppen för att testa andra saker också! Det finns ju miljoner olika yrken som man inte har testat på och kan ju då inte veta om man trivs med nått annat.

Sen är det kanske lite dumt att man inte kan hoppa på nått nu till sommaren för Vilgot har ännu ingen dagisplats och hur dum folk nu må tycka att jag är så vill jag ändå ta vara på den här tiden som jag nu har ihop med honom! Eftetsom hans 3-4 första månader är ett enda stort suddigt moln så vill jag suga ur så mycket jag bara kan av den här tiden som vi har ihop nu!

Men är det någon som springer på eller hör nått rykte angående ett jobb som jag skulle kunna klara av och som blir ledig framåt augusti-september så hojta gärna till! För även om jag vill ta vara på tiden nu så längtar jag samtidigt efter att få börja jobba och visa framfötterna igen! Och få känna sig utmanad på ett helt annat sätt och att få känna sig duktig på nått annat än att "bara" vara mamma! ;)

Av Sandra Fransson - 11 april 2014 10:17

Idag är dagen då alla som får följa med Samres till Skövde får veta detta. Hälften av oss ska sållas bort. Och jag vet att jag ligger tok långt ner på LAS-listan och jag klarade mig väl med nöd och näppe förra våren när dom varsla, så jag trodde att jag kommit till freds med tanken om att bli uppsagd. Ändå hoppar jag högt varje gång telefonen ringer! Kan inte denna dagen bara vara över så man kan få saken bekräftad!

Tänker massor på alla mina kollegor och håller tummarna för var och en att så många som möjligt får fortsätta!!

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards