sandrafransson88

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra Fransson - 26 augusti 2013 22:28

Innan man blev förälder så fanns det så många saker i vardagen som man tog förgivet, man tänkte inget speciellt när man gjorde dessa saker, dessa saker som idag är rena lyxen!

Inget i hela världen är mer värt än mina barn!!! Men ibland behöver man sammla energi och tänk då att till exempelt få sitta ner och avnjuta en måltid utan att behöva kasta i sig maten. Eller att få gå på toa utan att någon står utanför dörren och ropar "mamma". Eller att få sätta sig i soffan och kolla på ett helt tv-program. Små saker i vardagen som idag betyder så mycket när de få tillfällena inträffar då man faktiskt får göra något av detta. Små saker som en gång togs förgivet men som nu är rena lyxen!

Så gott folk som inte har småbarn, njut lite extra nästa gång ni i lugn och ro sätter er till bords eller går på toa för jag är jäkligt avundsjuk på dig ;)


Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards