sandrafransson88

Alla inlägg under juni 2014

Av Sandra Fransson - 23 juni 2014 23:00

Det är helt otroligt att det redan har gått ett år sedan vår fina Vilgot kom till världen!!

En stor kille som höll oss på sträckbänken två lååånga veckor extra innan han dagen innan ev igångsättning bestämde sig för att midsommarhelgen var ett bra tillfälle att dra igång en förlossning, precis efter att jag legat magsjuk och jag precis hade börjat lyckas peta i mig mat igen. De första 6 månaderna körde han helt och hållet slut på sin mamma (tack alla som hjälpte och stöttade under dessa extremt jobbiga månaderna!!!!!!). Men nu är Vilgot ett charmtroll från topp till tå!! Nu är han så mysig och gosig och bara så fantastiskt som en liten kille kan vara!!! (dock kunde han sova bättre på nätterna;))

Bilder på vårt lilla underverk:

Kalas dags:

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards