sandrafransson88

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Sandra Fransson - 2 januari 2014 10:44

Summering av 2013, jag kommer aldrig glömma det!!
Vi startade med en sjuk Alicia och sjukhusvistelse, Alicia fyllde 1 år, hon började på dagis, jag var tillbaka på jobbet i 3 månader, Götes sjukdom upptäcktes, otaliga veterinärbesök, vår underbara Vilgot kom till världen, vi hade en kanon sommar med bl.a semester i Varberg, en riktigt jobbig höst/vinter med bl.a nästan ingen sömn, jag blev moster för 3:e gången och äran att bli fadder åt detta lilla liv, jag förstod varför så många småbarnsföräldrar delar på sig mitt i barnskrik och renoveringskaos, vi avslutade med en magisk jul och ett lugnt nyårsfirande.

Kort och gott det har varit ett av dom kämpigaste åren i mitt liv men ändå ett av dom bästa!!
Jag hoppas på ett lite lättare år 2014!!

Även om vi har våra upp och ner gångar och är familjen kaos! Så är det ni som visat mig vad meningen med livet är och det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar er!!!!!!

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards