sandrafransson88

Alla inlägg under november 2013

Av Sandra Fransson - 25 november 2013 21:08

I morgon är det tisdag igen och tisdag för oss betyder just nu lämna Alicia på dagis, gå morgonpromenad med Göte sedan drar jag och Vilgot in till badet på babysim. Jag är inte alls förtjust i det här med att plaska runt i vattnet. Men båda mina barn är tydligen det så jag får bara bita ihop och dra in till badhuset.


Just nu går jag och Vilgot babysim steg 1 vilket jag gjorde med Alicia också. Och eftersom hon tyckte att det var så kul tänkte jag att jag får testa på det med Vilgot också. Men han har inte varit riktigt så djärv som Alicia va/är och han har rent ut sagt varit en liten mammagris som gärna bara vill vara nära mamma. Så jag trodde att det skulle bli en kamp med babysim. Men ack så jag bedrog mig! Han, precis som sin syster, älskar´t!! Det är kanon att bara ligga på rygg och flyta runt! Och väldigt spännande att simma och jaga leksaker! Underbart att jag som inte alls är en badmänniska har fått två små som älskar vattnet. Tur att vi har Anne-Louise som gärna tar på sig ansvaret och ser till att dom kommer iväg till badhuset även om det inte är "simskola" :)

  


 


 


 

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards