sandrafransson88

Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

Luftat husvagnen

Av Sandra Fransson - 21 juli 2014 09:08

Igår kom vi hem efter lite camping semester i Vänersborg ihop med Billys syster och hennes familj.
Så nu har vi testat vår husvagn och det gick kanon förutom att de plast klipsen som tältpinnarna till förtältet ska fästas i inte fanns med så vi fick kasta oss iväg till en husvagns firma innan vi fick upp förtältet. Men vilket fint förtältet, det har väl inte varit uppsatt mer än ett par gånger så det såg så gott som nytt ut. Men vi behöver köpa en ordentlig förtältsmatta, ifall vi får stå på en lika stenig plats igen där det inte gick att gå utan skor i förtältet och så jag slipper va orolig att ifall barnen ramlar så kommer dom få en vass sten intryckt i knät eller dylikt. Men som tur var så har vi haft kanon väder och behövde inte vara i förtältet mer än när vi gick in och ut ifrån husvagnen.
Alicia älskar verkligen husvagnen! Hon pratar massor om den hela tiden och vill gärna va i den och leka. Och hon sov som en stock i den! Och det var nog spännande att veta att kusinerna sov i vagnen intill och att det bara va att gå ut och leka direkt ;)
Vilgot hade också jätte kul fast han startade resan med att ha feber och var väldigt hängig, men det höll bara i sig första dagen och första natten Tack och lov. Sen var det full fart som vanligt igen ;)
Det va en toppen resa med bad, lek och ett utflyktsmål när vi kikade på vattenutsläppet i Trollhättan.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Fransson - 4 februari 2015 12:58


I morses blev det plötsligt knäpptyst i tv-rummet där barnen lekte. Jag tänkte direkt "Inte nu igen!" Dom har inte gjort annat än att hittat på hyss och bråkat de sista veckorna. Men när jag kom in i tv-rummet satt dom jätte duktigt och Alicia höll p...

Av Sandra Fransson - 27 januari 2015 21:35

Fy vad dålig jag har varit på att skriva här! Men behovet att få skriva av sig har inte infunnit sig den sista tiden. Får se om det vänder igen ;) ...

Av Sandra Fransson - 16 december 2014 22:24


Jag tycker att julen är en fin och mysig högtid. Eller jag tycker det egentligen i alla fall. I två veckors tid har jag haft en enorm ångest över allt som jag borde hinna göra! Man får höra om hur alla fejar med både det ena och det andra. Och vad gö...

Av Sandra Fransson - 7 december 2014 11:51


Det är konstigt att något "stort" måste hända för att man ska påminnas om att den tiden vi har tillsammans är så enormt värdefull! Varför tar vi varandra så ofta förgivna? Varför sätter vi inte mer värde på att spendera tid tillsammans? Vi lever i et...

Av Sandra Fransson - 19 november 2014 07:23

Förra måndagen hade Vilgot prickar på fötterna, jag tänkte inte så mycket på det tills jag såg lappen på dagis att det gick vattkoppor. Jahaja tänkte jag lika bra det. På tisdagen hade prickarna ökat och några hade börjat vätskat sig. Jag googlade li...

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards