sandrafransson88

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Sandra Fransson - 31 juli 2014 23:09

Igår morse lämnade jag och Billy våra små hos min mamma och hennes sambo för att dra iväg upp till våra vänner som tidigare i veckan åkt upp till Rättvik och classic car week. 1,5 dygn till att bara få ägna tid till varandra, vänner och intresset för rockabilly/old school kulturen.
Det var riktigt skönt att få komma iväg en sväng och bara få vara!
När vi kommit fram till stugan i Rättvik där dom andra var blev det direkt en liten tur till stan. När vi kom tillbaka till stugan åkte några och bada, några åkte och handlade, Tomas grejade med sin bil och jag la mig på en filt i gräset och slumrade, bara för att jag kunde ;)
På kvällen blev det grillning, en tur ner till stan, kolla på JLT när dom spela, natta grillning och sedan en HEL natts sömn! Och i morse kom vi till insikt med att vi nog tyvärr börjar bli gamla då samtalsämnena som cirkulerade var panssion sparande, betala räkningar, vilken bank man hade osv. ; P
Strax innan kl sex ikväll var vi åter igen i Gudhem och hämtade våra godingar. Lika välbehövlig som en paus ifrån småbarnslivet var så var det lika välbehövligt att få krama om våra små huliganer idag igen. Underbara barn! ?
Nog hade dom lyckats köra slut på mamma och Christer men ack så tacksamma vi är över att ni lät oss komma iväg en sväng!

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards