sandrafransson88

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Sandra Fransson - 8 juli 2014 21:10

Idag har vi haft en kanon dag.

Halva dagen spenderade vi hos min kära mor som idag fyller 21 år ( läs 51 ;) ) och kalasmys med fika och jordgubbstårta. Eftersom Billy lämnade av oss där och drog vidare och kom tillbaka efter att alla andra hade åkt så fick han ta med sig en sen lunch ;)

På eftermiddagen blev det bus hemma i trädgården. Vi käkade lite glass och jag hade fixat i ordningen den lilla poolen så barnen skulle få bada lite. Jag tänkte att det nöjer sig barnen med. Men så sitter Billy och tänker högt.

"Jag kanske skulle ta fram vattenslangen".

Ja gör det du.

"Och flytta rutchkanan"

Öhh

"Och undra var jag la presenningen"

Hmm

Jag tyckte att det räckte med den lilla poolen till vår 2,5 åring och 1 åring men pappan deras tyckte visst annat.


Min tanke:

 



Pappans tanke:

 


Och ok jag får väl erkänna att både våra och grannbarnen hade jäkligt skoj med hans anordning, ingen av dom ville sluta åka! Förutom Vilgot som efter en stund hellre ville plaska i vattenpölarna som blev på presenningen ;)   

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards