sandrafransson88

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Sandra Fransson - 5 februari 2014 12:35

På bara några dagar har det hänt massor med Vilgot! Han har ett tag kunnat förflytta sig själv när han legat på golvet. Men det har gått så sakta att man först efter en stund sett att han allt har flyttat sig en bit, om han inte har rullat för då syns det ju klart och tydligt. Men för ett par dagar sedan började han dra sig fram över golvet och nu ålar han sig fram så fort att man får skynda på bra för att få fatt i honom!
Och igår ålade han sig fram till tv-bänken, tog tag i överkanten och drog sig upp på knä! Och nu gör han så så fort han får tag i nått som är i högre höjd än honom själv. Snart står han väll upp också min lille plutt?! ?

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards