sandrafransson88

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Sandra Fransson - 10 februari 2013 20:19

Så då är första grejen till pyret inhandlad! Och det blev "åka hem" bodyn :) En Lundmyr body med texten "gullunge". Alicia hade en precis likadan förutom att det stod "älskling" på hennes. Jag tyckte att det kunde vara lite kul att dom har nästan likadana "åka hem" bodysar.


Sedan har vi storshoppat i helgen! Vi åkte till Kungsängen igår och köpte en ny säng. Det är ganska tråkigt för vi köpte en helt ny säng när vi köpte huset för 2,5 år sedan. Men då på Ikea, vilket man uppenbarligen inte ska göra! Eller iaf inte sängmadrasser!! För våra madrasser är helt slut! Vi har länge fått ont i ryggen av madrasserna och när jag nu det sista har vaknat av att jag har ont i ryggen så sa jag till Billy att nu får det vara nog!! Han var väl inte helt med på noterna för det är mycket pengar. Men den lilla sömn vi nu lyckas få så behöver vi kunna sova ordentligt! Och det va han ju med på så nu inväntar vi vår nya säng som är på tillverkning och kommer vecka 8 :)


Här är pyrets första "egna" klädesplagg :) (och Alicias hand det klart, hon ska ju vara med överallt :P)

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards