sandrafransson88

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Sandra Fransson - 2 februari 2013 21:32

Eller nä!
Barnlediga är vi då Alicias morfar ringde igår och fråga om inte Alicia och Göte ville komma och vara hos honom och Anne-Louise idag. Var på jag fråga om det va ok med Anne-Louise, för jag vet allt vem det är som får dra lasset med blöjbyten och dylikt ;) Anne-Louise skickade ett mms förut på en mummsande Alicia och under stod det att dom va på maxi och fikade. Jaja det är väl meningen att dom ska bli lite bortskämda när dom är hos sina mor- och farföräldrar.

Och vad roar vi oss med när vi är barnlediga? Jo vi åker till Coop i Skara och storhandlar, tar en snabb kopp kaffe hos Billys syster med familj påvägen hem, åker hem, klämmer i oss lite pizza och går och lägger oss innan kl 22! Mer finns det verkligen inte ork till nu efter att Alicia varit sjuk och besöken på akuten och övernattning på sjukhus och nätter med knappt någon sömn. Nu får den lilla damen gärna bli frisk! Och jag är verkligen tacksam för all hjälp vi får och som nära och kära erbjuder!! Ni är verkligen guld värda!!! <3

Här har vi den lilla bortskämda ;)

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards