sandrafransson88

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Sandra Fransson - 3 mars 2013 20:25

Imorgon är det dags för mig att kliva ur min lilla föräldrabubbla och bege mig till jobbet igen, på heltid! Medan Alicia får vara hemma med pappa ett tag. Men det känns faktiskt helt ok!
Kanske för att jag vet att om 2,5 månad går jag hem igen ;P
Fast helt ärligt så ska det bli skönt att få komma till jobbet igen! Jag älskar verkligen Alicia över allt annat men jag tror att det är nyttigt för alla parter att hon får vara hemma med pappa lite och att jag får komma ut i "vuxenvärlden" igen. Sedan är det ju dags för henne att börja på dagis snart! Vilket jag också tror är väldigt nyttigt och kul för henne! Hon behöver den aktiveringen och hon tycker att det är så himla kul med andra barn. Även om jag får lite ångest över hur fort tiden går!!

Idag har vi passat på att bara ta det lugnt och njuta av dagen! Vi tog en liten familjepromenad i solen, Alicia testade rutschkanan på dagisets lekplats och den va riktigt rolig! Sedan tog vi en tur till staden och kolla läget för att sedan åka hem och vila innan vi åkte till Alicias ena faster och fick en kanon god söndagsmiddag!
Och nu blir det Så ska det låta innan det är dags att göra som Alicia och möta Johan Blund.

På åk tur i dagens solsken

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards