sandrafransson88

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Sandra Fransson - 19 november 2012 11:46

Jaha då lämnde Billy oss imorse igen.. Samma sak som förra veckan.. Nu får vi klara oss själva ett par dagar igen..

Jag beundrar verkligen de mammor som är eller någon gång har varit ensamstående!! Visst klarade vi oss fint förra veckan, men när Billy väl kom hem så var jag helt slutkörd!! Vår lilla dam är både högt och lågt när hon är vaken och även om det är helt underbart att leka och hålla igång i hennes tempo så är man rätt slutkörd när kvällen kommer. Sen blir det aldrig någon riktig nattsömn för mig, för Alicia är nästan lika vild på natten. Hon ligger allt annat än still och ett par gånger per natt får jag kliva upp och lägga henne tillrätta i sängen för då har hon antingen ställt sig upp i sömen, krypit i sömnen tills det tar stopp och hon slår i huvudet, satt sig upp i sömnen eller drömt något som gör att hon vaknar till. Då är det rätt skönt när min kära sambo kommer hem på eftermiddagen/kvällen och tar över ansvaret en liten stund.

Sedan får jag väl erkänna att jag saknar min sambo, att bara ha honom i närheten.. Jag tycker allt att det är rätt skönt att han inte alls ligger ute och jobbar så ofta som han gjorde förut, lite egoistik måste man väl få vara ibland? ;)



 

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards