sandrafransson88

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Sandra Fransson - 13 november 2012 12:42

Nog för att det är över en månad kvar till jul och jag har varit färdig med dom flesta julklapparna sedan nästan en månad tillbaka. Men det är några kvar och idétorkan är ett faktum! Jag vill inte gå och köpa nått bara för att köpa. Man vill ju naturligtvis köpa något som uppskattas. Fast jag vill ju gärna att det ska mer än uppskattas. Jag vill att personen eller barnet i fråga ska bli riktigt glad när hon/han öppnar sin julklapp. Att det ska vara så svårt?


Annars har vi förberett oss med att fota för julkorten, skickat efter dom och fått hem dom. Så nu ligger dom färdiga och väntar bara på att få adresserna påskrivna och julfrimärke dit klistrade :) Dock kan man säga att det rådde smått kaos när vi skulle försöka fota. En Göte med sin egna vilja och en Alicia med sin enormt egna vilja är inte helt lätt att hålla stilla :P


Smakprov från vår lilla julfotografering:




Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards