sandrafransson88

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Sandra Fransson - 21 mars 2014 21:30

Istället för att få sova ikapp lite den här veckan när Billy tagit pappaledigt så har det blivit ännu mindre sömn än vanligt. Vilgot blev naturligtvis dyngförkyld i fredags och när han igår fick 39 graders feber och var uppe på över 40 grader imorses så ringde jag våc och efter ett besök där konstaterade läkaren att Vilgot har öroninflammation. Inte kul alls!
Och att få i stackarn sitt penicillin är inte helt lätt heller. Första dosen i förmiddags gick fint, han svalde ner allt. Eftermiddags dosen gick sådär, han spottade ut stora delar av det. Och kvälls dosen gick inte alls, han spydde upp alltihopa. Sedan när jag försökte (på flera olika sätt) få i honom lite iaf så fick han kväljningar och spottade ut minsta lilla som jag lyckats få in i munnen på honom. Det kommer att bli Mycket krigande för att få i honom något mer av det där hemska penicillinet, men allt är bättre än inget.

Idag har lileman mestadels gråtit och haft ont stackarn, men det har funnits stunder då han orkade med lite bus och dra ur lampkontakter och pilla på elementen.

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards