sandrafransson88

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Sandra Fransson - 20 juli 2013 23:05

Mycket folk i min omgivning tycker att man ska ha husvagn. Billy har tjatat om det i två år, men jag har varit väldigt skeptisk till detta! Men i ett svagt ögonblick så gick jag med på att vi kunde testa på campinglivet i husvagn. Och vips, några dagar senare så stod Billys mosters husvagn påkopplad bakom vår bil redo att ge hos husrum under några dagars camping i Varberg.
I Varberg mötte vi upp Billys syskon som redan var där nere med sina husvagnar och sedan följde några riktigt bra dagar på kusten!

Vi tog en sväng in till Varberg för lite snabb shopping. Vi tog en tur till Halmstads äventyrsland och där hade barnen verkligen kanon kul! Alicia fick testa på att åka karusell, hoppa i en lagom stor hoppborg och jag fick "offra mig" och gå i "barnpoolen" (vattnet gick ända upp till halsen på Alicia) så att hon fick bada. Det gick knappt få upp henne ur vattnet sedan. Men när hon började bli blå om läpparna tyckte jag att det var mer än nog och fick bära upp henne ur vattnet. Dagen efter blev det en tur till stranden för mer bad och den kvällen testade vi på skaldjursfrossan som serverades på campingens restaurang.  När det var dags för hemfärd lyckades vi till och med få Billy att gå med på att stanna på Gekås, dock var han på dåligt humör under hela besöket där ;)

Barnen var verkligen jätte duktiga under hela semestern! Jag blev förvånad över hur bra det gick! Och vi klarade oss utan några större missöden förutom att någon testade att bada med en iphone i fickan vilket resulterade i en stendöd telefon!

Jag får väl erkänna att det va mysigt och ganska smidigt med husvagn. Dock är diskussionen angående husvagnsköp inte färdig diskuterad ännu ;)  


 

 


 


 


Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards