sandrafransson88

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Sandra Fransson - 21 januari 2013 14:38

Sist skrev jag om hur underbart det var att få sova ordentligt! Men nu är vi tillbaka i gammla banor! Att man ska behöva brotta ner ett barn bara för att hon ska komma till ro och somna?! I helgen bestämde jag och Billy att nu är det dags att Alicia lär sig att somna i sin egna säng. Men hon höll väl inte riktigt med. I fredags gick det otroligt smärtfritt! Tog bara 20-30 minuter. Och jag tänkte att så här lätt kan det väl inte gå? Och nä det va nog bara ett undantag. I lördags var vi borta på kvällen så då somna hon i bilen för natten och det va bara att bära in henne. Så igår försökte vi igen med att somna i egen säng. Efter att ha krigat i tre timmar (!!!!) gav jag upp och la henne i vår säng och efter att ha hållt fast henne i en kvart så sov hon. Men det är väl bara att kriga vidare. Alicia må vara lika envis som sin far men det är lika bra att hon lär sig att det är mamma som har sista ordet i det här hushållet!! ;)


I fredags sov vår lilla flisalisa som en liten ängel iaf :)

 

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards