sandrafransson88

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Sandra Fransson - 28 december 2012 21:59

Alicia har fått vara med och fira sin första jul och jag tror allt att hon gilla det! Hon är iaf glad för alla sina fina julklappar, hon fick precis vad hon önska sig, eller kanske precis det hennes mamma har pekat ut åt släkt att köpa ;)
Usch det lät ju lite illa men jag har bara talat om eller visat, för dom som frågat, är saker som jag trott att hon ska gilla vilket hon har gjort också :) Förutom bollhavstältet som hon fick. Det "råka" jag visst åka och köpa och sedan ringa till Alicias mormor och tala om för henne att nu hade hon fyndat julklapp till Alicia ;) Men det tror jag inte att min kära mor hade några problem med :)
Julfirande hade vi i tre dagar. Vi började dagen innan julafton hos min pappa och hans sambo, julafton tillbringade vi största delen hos min mamma och juldagen firade vi med Billys familj. Det va verkligen toppen alla tre dagarna!
Kort och gott så vill jag tacka all släkt och alla vänner som förgyllde Alicias första jul! Hon kunde inte fått det finare!!

Högen med Alicias fina julklappar

Presentation


Mitt namn är Sandra, jag är 25 år och bor strax utanför Falköping ihop med min sambo, vår små huliganer Alicia och Vilgot och världens underbaraste Göte :) Tänkte försöka mig på det här med att blogga för att kunna skriva av sig lite i vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards